Reklamı kapat
Reklamı aç
Spor Haberleri
>
Galeriler
"Kupa hak edenin!"
ÖNCELİKLE her iki takım futbolcularını canı gönülden kutluyorum. Daha sezon başı, hava sıcak, nem tavan yapmış ama iki takım futbolcularının da bunlar hiç umrunda değil.
1
2
3
4
5
Sosyal Medyada Paylaş
Galeriler
Günün tweetleri
Fenerbahçe - MP Antalyaspor
Fenerbahçe - Galatasaray Odeabank
Liverpool - Man. City
Yazarlar ne dedi?
Sivasspor - Galatasaray
Günün tweetleri
Spor yazarları neler yazdı?
Konyaspor - Beşiktaş
Önceki
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
Sonraki