Altay'da kulüp başkanı Nafiz Zorlu, Antalyaspor karşılaşmasından başarılı bir sonuç elde edeceklerine inandıklarını belirtti.
Zorlu, yaptığı açıklamada, süper ligi arzulayan, güçlü bir kadroya ve potansiyele sahip Antalyaspor'un hafta içinde teknik direktör değişikliğini gittiğini, İzmir'e de mutlak kazanmak için geleceğini kaydetti.
Altay'ın özellikle ikinci yarıda ligin en iyi futbol oynayan takımlarının başında geldiğini, geçen hafta 2-0 öne geçtikleri halde 2-2 berabere tamamladıkları Giresunspor maçında bir kaza yaşadıklarını söyleyen Zorlu, şöyle devam etti:
''Bu sefer tüm takım olarak, çok ciddi ve arzulu bir şekilde bu maça çıkacağız. Aynı istek içinde taraftarımızı da yanımızda görmeyi bekliyoruz. Rakibimiz, Türkiye'nin kariyerini ve kabiliyetini kabul ettiği Hikmet Karaman hocamızı teknik direktörlüğe getirdi. Bir heyecan içindeler. Ancak rakibin durumu ne olursa olsun biz kazanacağımıza inanıyoruz.''
Müsabaka sonunda kazananın kaybedeni teselli edeceği, kaybedenin de kazananı kutlayacağı bir ortam oluşmasını istediklerini anlatan Zorlu, Antalyasporlu taraftarları İzmir'e beklediklerini söyledi.
Altay-Antalyaspor müsabakası 31 Mart Pazartesi günü yapılacak.