Kardemir Karabükspor teknik direktörü Hüsnü Özkara, "Futbolcularımız, Çaykur Rizespor maçında yüreklerini koydular ama galip gelemedik" dedi.
Hüsnü Özkara, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen hafta sonu sahalarında karşılaştıkları Çaykur Rizespor'un güçlü ekonomik altyapısı bulunan iyi bir takım olduğunu, mutlak galibiyet için çıktıkları maçtan 1-1 beraberlikle ayrıldıklarını söyledi.
Maça davet ettikleri taraftarın stadı doldurduğunu, takımlarını da desteklediklerini anlatan Özkara, şöyle konuştu: "Bir haftadır takımın başındayım. Çalışmalarda olağanüstü tempo yakalamıştık. Moral motivasyonumuz da çok yüksekti. Rakibimizi yenerek taraftarımızı mutlu etmek istiyorduk. Futbolcularımız, Çaykur Rizespor maçında yüreklerini koydular ama galip gelemedik. Oynanan futbola baktığımızda rakibin gol pozisyonu olmadı. Bizim girdiğimiz çok net gol pozisyonları vardı, onlardan yararlanamadık. Bunları değerlendirebilseydik çok farklı skorla müsabakayı kazanabilirdik. Tempolu çalışmamızı devam ettirdiğimiz sürece başarılı olacağımıza inanıyorum. Oyuncularımızın azmi ve 90 dakika oyunu bırakmamaları beni ilerisi için ümitlendirdi."
Özkara, futbolculara oyuna yüreklerini koydukları, taraftarlara da karşılaşma sonuna kadar takımı destekledikleri için teşekkür ettiğini kaydetti.