Fortis Türkiye Kupası'nda Antalyaspor'a 3-0 yenilen Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un Teknik Direktörü Bünyamin Süral, istediklerini sahaya yansıtamadıklarını, güçlü rakipleri karşısında yenilginin de kaçınılmaz olduğunu belirtti.
Geçen hafta oynadıkları Beşiktaş maçındaki sahada yayılışlarını, mücadeleyi bu maçta pek yansıtamadıklarından yakınan Süral, ''Futbolcu arkadaşlarımız Beşiktaş maçının havasını üzerlerinden atamadılar. Beşiktaş maçında sonuç kötü de olsa spor otoriteleri iyi mücadele ettiğimizi söylediler. Arkadaşlar da bu havadan kurtulamadı'' diye konuştu.
Bu maçta istemedikleri bir sonuçla karşı karşıya kaldıklarını ifade eden Süral, şöyle devam etti: '' Oyunun belli bölümlerinde istediğimizi sahaya yansıttık. Ama sonuçta sahadan 3-0 mağlup ayrıldık. Bizim için önemli olan lig. Gerekli yerlere gerekli takviyeye yaparak ligin ikinci yarısına iyi başlamak istiyoruz.''
Gaziantep Büyükşehir Belediyesporlu futbolcu Mehmet Ayaz ise ''Çok kötü oynamadık, Beşiktaş karşısındaki havadan uzaktık. Gol pozisyonları da bulduk, ama değerlendiremedik. Antalyaspor bulduğu pozisyonları değerlendirdi ve maçı kazandı'' dedi.
Antalyasporlu futbolcu Vahap da, galip geldikleri için mutlu olduklarını belirterek, ''Trabzonspor beraberliği sonrası grupta iddialı duruma geldik. Bu maçta da galip geldik. Şimdi Gaziantepspor-Beşiktaş maçının sonucunu bekleyeceğiz. İlk hedefimiz lig. Kupada da elimize geçen fırsatı değerlendirmek istiyoruz'' diye konuştu.
"Yenilgi kaçınılmazdı"
10 Ocak 2009 21:30