Samir Nasri'den hocası Wenger'e eleştiri geldi.
Arsenal'de daha çık sol iç bölgede oynayan Fransız yıldız, asıl mevkiisinin orta sahanın ortası olduğunu ifade ederken, "Genç takımların hepsinde ortada oynadım, en iyi performasımı orada göstereceğim ama iki yıldır burada oynayamadım. Daha içeride oynamayı bekliyorum" dedi. Nasri, sezona iyi başlamış, takımının 3-2 kaybettiği West Brom maçında 2 gol kaydetmişti.
(Ligtv.com.tr)
"Yanlış yerde oynuyorum"
11 Ekim 2010 16:54