Alper Potuk 3-0 kazandıkları Gençlerbirliği maçı sonrası Lig TV'ye açıklamalarda bulundu.
Alper, "Bugün Volkan abinin sayesinde kazandık. Ona teşekkür ediyorum. Sadece 2 maçta istediklerimizi yansıtamadık. Kötü oynadığımız zaman da kazanmayı bilmemiz lazım bugünkü gibi" dedi.