Mehmet Özdilek, maç sonrası Ligtv'ye yaptığı açıklamada 2-0 geriye düşmelerine rağmen umutsuzluğa düşmediklerini söyledi.
"Umutsuzluğa düşmedik"
10 Kasım 2013 20:42