Bank Asya'da Karşıyaka, Kartalspor'u 2-1 yendi.
Maçın ilk yarısının uzatma bölümünde 1-0 geriye düşen Karşıyaka, ikinci devrede Şaban'ın attığı gollerle rakibini mağlup etmeyi başardı.
Hafta içinde teknik direktör Reha Kapsal'ın istifasının ardından dün Mustafa Uğur ile sözleşme imzalayan yeşil-kırmızılı ekip, takımla birlikte sadece bir çalışmaya çıkan Uğur'un idaresindeki ilk maçında 3 puana ulaştı.
Ligde kendi evinde bu sezon oynadığı 5'inci maçta ilk gollerini atan ve ilk galibiyetine ulaşan İzmir ekibi, daha önce oynadığı 4 maçta 1 beraberlik ve 3 yenilgi almıştı.
Bu sezon şu ana kadar deplasmanda oynadığı 4 maçta da yenilmeyen Kartalspor, ilk kez sahadan puansız ayrıldı.
Karşıyaka: 2 - Kartalspor: 1
Stat: Alsancak
Hakemler: Mürvet Sezer , Uygar Bebek , Samet Çavuş
Karşıyaka: Recep , Ayhan , Murat Sözgelmez , Ufukhan , Ahmet Solakel , Agbetu , Turgay (Dk. 56 Taha), Özgür Volkan Yıldırım , Erhan Kavak (Dk. 66 Ferdi), Şaban (Dk. 85 Özgürcan), Adiyiah
Kartalspor: Kaya , Erhan (Dk. 52 Sabutay), Hamza , Denilson , Mehmet Uslu , Mehmet Ayaz , Olgay (Dk. 65 Aydın), Gökhan Güney , Sezer , Önder (Dk. 82 Adem), Tolga
Goller: Dk. 45 1 Önder (Kartalspor), Dk. 68 ve 81 Şaban (Karşıyaka),
Sarı kartlar: Dk. 72 Taha, Dk. 78 Ufukhan, Dk. 85 Murat Sözgelmez, Dk. 90 5 Ahmet Solakel (Karşıyaka), Dk. 90 Hamza (Kartalspor)
'Uğur'lu başlangıç
29 Ekim 2011 21:10