UEFA, Fenerbahçe’nin 1 maçlık seyircisiz oynama cezasına yaptığı itirazı reddetti. Sarı lacivertli takım, Bate Borisov ile İstanbul’da yapacağı rövanş maçını seyircisiz oynayacak.
UEFA'dan Fener'e kötü haber!
14 Şubat 2013 21:22