Beşiktaş yarım takım bile değildi. Neredeyse yedeklerin yedekleriyle sahadaydı. Gaziantepspor son anda hastalanan Cenk Tosun dışında tam kadroydu. Beşiktaş için gazozuna, Gaziantepspor için ise üçüncülük olasılığının gerçekleşebileceği bir maçtı.
Gaziantepspor'un daha canlı daha diri, daha istekli bulacağımı düşünüyordum. Maçın son 15 dakikası dışında böyle belirgin bir üstünlük kuramadılar. Her şeyden önce övgüyle sözünü ettiğimiz ofansif zenginlikleri yoktu. Cenk'in eksikliğini çok hissettiler. Tam 75 dakika Beşiktaş'ı hemen hemen hiç rahatsız etmediler. Defanslarında zorlanmadılar ancak bunun tersi de zaten düşünülemezdi.
Beşiktaş'ın hücumdaki ağır topları erken testere ile çoktan memleketlerine gitmişlerdi. Mevcutların da dişlerini geçirecek halleri yoktu. Bobo misafir sanatçı gibiydi. Lütfen oynuyordu. İki kanattaki Ekrem ve Hilbert'in sınırlı yetenekleri ile takımlarına katkı sağlamaları çok zordu. Bu iki oyuncu Beşiktaş'ta sırıtıyor.
Orta alandan ileriye destek de söz konusu değildi. Onur ağır kaldı. Aurelio'yu zaten biliyoruz. Gol organizasyonları ile ilgisi yok. Necip tek başına ne yapsın.
Çırpınıp duruyor tüm gedikleri elbette kapayamadı. Defanstaki Atınç deneyimsiz. Ancak hiç sırıtmadan görevini yaptı. Açık vermedi. İsmail Souza'ya hayat hakkı tanımadı. Rıdvan ve İsmail'in ofansif yönde sıkıntıları yok. Fakat işin savunma yönünü beceremiyorlar. Gaziantepspor etkili gününde olsaydı iki kanattan Beşiktaş'ı çökertirdi.
TEBRİKLER GAZİANTEP
Gaziantepspor mükemmel bir yerde ligi bitirdi. Gaziantepliler takımlarının dördüncülüğünü gönülden alkışlamalılar. İkinci kez Avrupa'da boy gösterecekler. Tolunay Hoca'yı ne kadar kutlasak azdır. Beşiktaş kupa tesellisi ile avundu. Ancak bilmeli ki bu takımın özellikle defansta ciddi takviyeye gereksinimi var. Bunu gerçekleştiremezlerse gelecek sezon fazla söz sahibi olamazlar.