TFF 1. Lig'de yer alan Altay'ın teknik direktörü Feyyaz Uçar, Sakaryaspor karşısında iyi bir oyun ortaya koyduklarını, ancak gol vuruşlarında daha dikkatli olmaları gerektiğini söyledi.
Uçar, yaptığı açıklamada, futbolcuların mücadelesinden, hırsından ve sergilen oyundan memnun olduğunu söyledi.
Maçta çok sayıda net gol pozisyonuna girdiklerini belirten Uçar, ''Evimizde galibiyeti kaçırdık. Gerek organize ataklarda girilen gol pozisyonlarında, gerekse kaleciden dönen toplarda daha konsantre ve dikkatli olmamız gerekiyor. Son vuruşlarda dün biraz da şanssızdık. Lideri yenseydik çok güzel olacaktı. Yeni yönetime de bir hediye olacaktı'' dedi.
Feyyaz Uçar, önlerinde zorlu bir Diyarbakırspor deplasmanı bulunduğunu, rakiplerinin son haftalarda toparlandığını kaydederek, şöyle dedi:
'' Ümit milli takıma giden Eren'in yokluğu bizim için önemli dezavantaj olacak. İlhan'ın sakatlığı geçiyor, sanırım bu maça yetişecek. Dünkü maçta ilk kez sarı kart görmedik, kart cezalısı futbolcumuz da yok. Yarından itibaren Diyarbakırspor maçının hazırlıklarına başlayacağız.''