Andrde Santos, Türkiye'den bazı takımların kendisine teklifte bulunduğunu iddia etti.
Fenerbahçe'den Arsenal'e 2011'de 7 milyon Euro'ya transfer olan ancak Londra ekibinde istenilen performansı yakalayamayan Andre Santos, bazı Türk kulüplerinin kendisinin durumunu araştırdığını öne sürdü. Brezilyalı oyuncu, kulüplerin maliyeti hakkında araştırmalar yaptığını söyledi.
Globoesporte gazetesine konuşan defans oyuncusu, "Olabildiği sürece Avrupa'da kalıp burada oynamak istiyorum. Bu kıtada bazı takımlar beni istiyor ve Türkiye'den de bazı takım yetkilileri beni aradılar. Ancak henüz somut bir şey yok" dedi.
Ülkesinin takımlarından Sao Paulo'nun da kendisiyle ilgilenmesiyle ilgili olarak, "Eğer ilgileniyorlarsa, profesyonelim ve oturup konuşuruz" demekle yetindi.
(Ligtv.com.tr)
Türkiye'ye mi dönüyor?
29 Kasım 2012 16:17