Bundesliga takımlarından Hertha Berlin'de oynayan milli futbolcu Yıldıray Baştürk, Türkiye'de oynamanın kendisi için henüz erken olduğunu söyledi.
Sezon sonunda takımıyla sözleşmesi sona erecek olan Yıldıray, spor dergisi Kicker'e yaptığı açıklamada, sözleşmesini uzatmak için şu an yönetim ile görüşmelerde bulunmadığını belirterek, ''Bu görüşmelerin kışın olacağını düşünüyorum. Bir zamanlar Türkiye'de oynamak istediğimi söylemiştim, ancak Türkiye'ye gitmek için daha çok erken'' dedi. Bundesliga'da Schalke maçında sakatlanan Yıldıray, Bayern München'e karşı oynayıp oynamayacağını bilemediğini, bunun için gelecek haftayı bekleyeceğini söyledi. Hertha Berlin'in Bundesliga'da lider olmasına rağmen son iki karşılaşmda alınan 2 upanın düşük olduğunu ifade eden Yıldıray, takımda çok yetenekli gençlerin bulunduğunu, ancak sakat olan Gilberto ve kendisi gibi tecrübeli oyuncuların eksikliklerinin telafi edilemeyeceğini belirtti. Yıldıray, Bild gazetesine yaptığı açıklamada da, takımının maçları kazanması için yardımcı olmak istediğini belirterek, ''Ancak daha ağrılarım var. Risk almak istemiyorum'' dedi.
Teknik direktör Falko Götz de, Yıldıray'ın düz koşu bile yapamadığını ifade ederek, Bayern Münih karşılaşmasında oynamasının şüpheli olduğunu söyledi.