Beşiktaş'ın UEFA Avrupa Ligi play-off turu rövanşında yarın karşı karşıya geleceği Norveç takımı Tromsö'nün teknik direktörü Agnar Christensen, "Türkiye'ye kendimize güvenerek geldik" dedi.
UEFA'nın internet sitesine açıklama yapan Christensen, Beşiktaş'ı ilk maçta sahalarında 2-1 yenmelerinin, kendileri için iyi başarı olduğunu belirterek, "Onları devirmenin ne kadar zor olacağını biliyoruz. Ancak Türkiye'ye kendimize güvenerek geldik" ifadelerini kullandı.
Norveç Premier Lig'inde mücadele eden takımın, çıktıkları son 8 maçta sadece 2 puan elde ettiğine de yer verilen haberde, takımın küme düşme tehlikesiyle karşı karşıya kaldığı kaydedildi. Haberde, Christensen'in konuyla ilgili "Düzlüğe çıkmak için var gücümüzle çalışıyoruz" sözleri de yer aldı.
Beşiktaş ile Tromsö arasında yapılacak rövanş maçı, 20.30'da Atatürk Olimpiyat Stadı'nda yapılacak.
Tromsö'nün kendine güveni tam
28 Ağustos 2013 20:12
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?