Arsenal, sahasında 11 yıldır yenilmediği Liverpool'a 2-0 mağlup oldu.
Kaptanı Fabragas'ı kaybederek sezona başlayan Arsenal, yeni sezon adına hiç de olumlu sinyaller vermedi. Emirates'te 11 yıldır yenilmediği Liverpool'u konuk eden Topçular, oldukça şanssız bir maçın ardından Kenny Dalglish'in öğrencilerine 2-0 mağlup oldu.
Arsenal'da maçın henüz 16. dakikasında başarılı savunmacısı Koscielny sakatlanarak oyundan çıkarken ilk yarıda golsüz eşitlik bozulmadı. Arsenal'in şanssızlığı ikinci devrede de peşini bırakmadı. Önce 70. dakikada Emmanuel Frimpong, ikinci sarı kartı görerek Arsenal'i 10 kişi bıraktı. Ardından dakikalar 78'i gösterirken Ramsey'in oldukça şanssız bir şekilde kendi kalesine attığı gol Topçular'ı 1-0 geriye düşürdü.
Bu dakikadan itibaren gardı inen Arsenal'e bitirici darbeyi isie Luis Suarez indirdi. 90. dakikada Raul Meireles'in nefis asistini geri çevirmeyen Uruguaylı golcü, maçın skorunu ilan etti.
(Ligtv.com.tr)
Topçular'da ışık yok
20 Ağustos 2011 19:45