Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarını günde çift antrenmanla sürdürüyor.
Yeşil-beyazlı ekip, Özlüce Tesisleri'nde gerçekleştirilen sabah antrenmanına, yaklaşık bir saat süren ısınma hareketleriyle başladı. Antrenmana, daha sonra 3'erli gruplar halinde 35 dakikalık tempolu koşularla devam eden futbolcular, son bölümde ise açma germe hareketleri yaptı. Yeşil-beyazlılar, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.
Timsah lige ısınıyor
01 Temmuz 2011 15:51