Ankaragücü, sezon hazırlıklarını Avusturya'da gerçekleştirdiği kampla sürdürüyor.
Avusturya'nın Seefeld kasabasında kamp çalışmalarını sürdüren Ankaragücü güne krosla başladı. Kamp çalışmalarında bir haftayı geride bırakan sarı-Lacivertliler, ormanlık alanda 35 dakika koşu gerçekleştirdi. Başkent ekibi daha sonra kamp otelinin önünde soğuma hareketleri yaptı.
Ormanlık alanda yapılan koşuya Fatih Tekke ve Ümit Kurt katılmazken bu oyuncular çalışmalarını yüzme havuzunda devam ettirdi.
Tempo artıyor
08 Temmuz 2011 20:10