Vestel Manisaspor Kulübü Başkanı Haluk Çubukçu, Çaykur Rizespor deplasmanında özellikle ikinci yarıda etkili bir futbol sergilemelerine rağmen yenildiklerini belirtti.
Çubukçu, gazetecilere yaptığı açıklamada, maçın başında yedikleri golle dezavantajlı duruma düştüklerini kaydetti. Haluk Çubukçu, şöyle konuştu: "Daha sonra defans hatasından ikinci golü yedik. Ancak ikinci yarıda tek kale oynayan taraf bizim takımımızdı. Maçın son dakikasına kadar beraberlik golünü aradık. Bu sırada üçüncü golü kalemizde gördük. Futbolda bazen iyi oynamak yetmiyor. İnşallah bu hafta sahamızda oynayacağımız Sakaryaspor maçından 3 puan alacağız. Sakaryaspor maçı bizim için bir çıkış, bir silkeleniş maçı olacaktır. Ligin tamamlanmasına daha 10 haftalık bir süre var. Taraftarlarımızın takımımıza vereceği desteğe çok ihtiyacımız var. Onların zor günlerde yanımızda olacağından hiç kuşkum yok."
Vestel Manisaspor, 17 Mart Cumartesi günü yapacağı Sakaryaspor maçının hazırlıklarına Tarık Almış Tesislerinde başladı.