Kayserispor Asbaşkanı Şaban Miraboğlu, geçen sezondan daha iyi performans ortaya koymak istediklerini söyledi.
Miraboğlu, Turkcell Süper Lig 2009-2010 fikstürünün Türk futboluna hayırlı olması dileğinde bulundu.
Yeni sezon için hazırlıklarını en iyi şekilde sürdürdüklerini, yeni transferlerle takımlarını güçlendirdiklerini ifade eden Miraboğlu, takımlarına güvendiklerini kaydetti. Fikstürün çok fazla önemli olmadığını bildiren Miraboğlu, şunları söyledi:
''Özellikle genç futbolcularla takımımızı güçlendirdik. Takımımıza ve teknik heyetimize güveniyoruz. Geçen sezon çok fazla sakatlık yaşadık. Stadımız yıkıldığı için maçlarımızı Adana'da oynamak zorunda kaldık. Bu olumsuzluklar performansımızı düşürdü. Bu sezon mutlaka geçen sezondan daha iyi performans ortaya koymak istiyoruz. Fikstürde hangi takımla önce veya sonra oynayacağımız çok fazla önemli değil. Her maça 3 puan için çıkacağız. Taraftarımızın desteğiyle, Kadir Has Stadı'nın atmosferiyle elimizden geleni yapıp her maçta iyi sonuçlar almayı hedefliyoruz.''
Yeni sezon için hazırlıklarını en iyi şekilde sürdürdüklerini, yeni transferlerle takımlarını güçlendirdiklerini ifade eden Miraboğlu, takımlarına güvendiklerini kaydetti. Fikstürün çok fazla önemli olmadığını bildiren Miraboğlu, şunları söyledi:
''Özellikle genç futbolcularla takımımızı güçlendirdik. Takımımıza ve teknik heyetimize güveniyoruz. Geçen sezon çok fazla sakatlık yaşadık. Stadımız yıkıldığı için maçlarımızı Adana'da oynamak zorunda kaldık. Bu olumsuzluklar performansımızı düşürdü. Bu sezon mutlaka geçen sezondan daha iyi performans ortaya koymak istiyoruz. Fikstürde hangi takımla önce veya sonra oynayacağımız çok fazla önemli değil. Her maça 3 puan için çıkacağız. Taraftarımızın desteğiyle, Kadir Has Stadı'nın atmosferiyle elimizden geleni yapıp her maçta iyi sonuçlar almayı hedefliyoruz.''
Yabancı oyuncu arayışlarının sürdüğünü de hatırlatan Miraboğlu, birkaç futbolcu ile görüşmelerinin sürdüğünü, kısa sürede transferi tamamlamayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.