Şenol Güneş, hem Kayserisporluları ve hakemi suçladı hem de taraftarlarını eleştirdi! Güneş, rakiplerinin ve hakemin bazı hareketleriyle tribünleri tahrik ettiğini öne sürerken; buna rağmen seyircinin de bir olumsuzluk yapmaya hakkı olmadığını belirtti.
Güneş ayrıca "Biz haksız maç almıyoruz. Varsa söylesinler" dedi.
İşte Güneş'in Can Karyağdı'ya yaptığı açıklamalar...
-video_1-
"Tahrik ettiler!"
28 Şubat 2011 1:52