Stoke City'nin savunma oyuncusu Matthew Upson, Dinamo Kiev ile oynayacakları maçta en az 1 puan almak ve UEFA Avrupa Ligi'nde bir üst tura çıkmayı garantileyerek, işlerini Beşiktaş maçına bırakmak istemediklerini söyledi.
Upson, İngiltere basınında yer alan açıklamasında, takımının bu akşam oynanacak maçtan 1 puan çıkarmasının, Avrupa Ligi'nde bir üst tura çıkmalarına yeteceğini hatırlattı ve üzerlerindeki baskıdan bu maçta kurtulmak istediklerini belirtti.
''Daha önce İstanbul'da bulundum. 2003'teki milli maçta İngiltere'nin yedek kulübesindeydim'' diyen Upson, Türkiye'de oynanan maçların farklı bir havası olduğunu, bu nedenle turu bu akşam garantilemek istediklerini kaydetti.
Stoke'un Beşiktaş çekincesi
01 Aralık 2011 15:41
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?