Fenerbahçe'ye beraberliğe getiren golü atan Caner Erkin duygularını paylaştı.
Sarı lacivertli takımın yakaladığı tarihi başarıyı değerlendiren yıldız oyuncu şu açıklamalarda bulundu:
" Benim gol atmam benim için çok önemli. Ne yalan söyleyeyim golü yedikten sonra biraz panik yaptık. Tarihimizde ilk defa bunu başardık. Taraftarımıza ve başkanımıza armağan olsun."
Final hedeflerinin olduğunu altını çizen Caner Erkin, "Yarı finale kaldıktan sonra neden final oynamayalım? Neden finali kazanmayalım?UEFA kupasına katıldığımızda kimse böyle bir başarı beklemezdi ama yarı finaldeyiz inşallah final oyanırız"
Söz turun kahramanında!
12 Nisan 2013 3:25