UEFA Intertoto Kupası 2. turunda OFK Grbalj karşısında 2-2 berabere kalarak tur için büyük avantaj sağlayan Sivasspor'da maç sonrası büyük üzüntü vardı.
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, ''Bugün üzüntümüz büyük. Bunun sebebi maçın sonucu değil, Futbol Federasyonu Başkanı'mızı kaybettiğimizi öğrendik. Onun üzüntüsünü yaşıyoruz. Moralimiz çok bozuk'' dedi.
Bülent Uygun, öncelikle Karadağ halkına, gösterdikleri konukseverlikten dolayı teşekkür etti. Türkiye'de bir futbol ekolü olduğunu, bu ekolün gelişmesinde Yugoslavya futbol ekolünün çok büyük katkı sağladığını belirten Uygun, Yugoslavya dağıldıktan sonra Karadağ'ın çok kısa sürede, yeni olmasına karşın çok kaliteli ve iyi bir takım oluşturduğunu söyledi.
Futbol Federasyonu Başkanı Hasan Doğan'ın ölüm haberinin kendilerini çok üzdüğünü belirten Uygun, ''Bugün üzüntülüyüz, üzüntümüz büyük. Bunun sebebi maçın sonucu değil, Hasan Doğan'ı kaybettiğimizi öğrendik. Onun üzüntüsünü yaşıyoruz. Moralimiz çok bozuk'' diye konuştu.
Bu nedenle maç hakkında fazla yorum yapamayacağını belirten Uygun, rakip takımdan en çok kimi beğendiğinin sorulması üzerine, böyle bir takım oluşturduğu için genç hocasını beğendiğini söyledi. Uygun, futbolculardan ise Boskoviç'i beğendiğini bildirdi. Uygun, turu atlayarak UEFA Kupası hedeflerine ulaşmak istediklerini de kaydetti.
Bu nedenle maç hakkında fazla yorum yapamayacağını belirten Uygun, rakip takımdan en çok kimi beğendiğinin sorulması üzerine, böyle bir takım oluşturduğu için genç hocasını beğendiğini söyledi. Uygun, futbolculardan ise Boskoviç'i beğendiğini bildirdi. Uygun, turu atlayarak UEFA Kupası hedeflerine ulaşmak istediklerini de kaydetti.
ODYAKMAZ: "SKORUN KEYFİNİ ÇIKARAMADIK"
Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Odyakmaz ise Karadağ'dan alınan bu beraberliğin avantajlı bir skor olduğunu söyledi. Sivas'ta tur atlamak istediklerini belirten Odyakmaz, ''Bu skorun keyfini yaşayamadık. Hasan Doğan'ın ölümü hepimizi derinden üzdü'' dedi. Odyakmaz, Türkiye'yi en iyi biçimde temsil etmek istediklerini de sözlerine ekledi.
VIGNJEVIÇ: "SİVASSPOR FAVORİ"
OFK Grbalj Teknik Direktörü Nebosa Vignjeviç ise Türk ekibinin kaliteli bir takım olduğunu kanıtladığını ve turun favorisi olduğunu söyledi. Bireysel hatalar sonucu 2 gol yediklerini anlatan Vignjeviç, maçın rövanşında iyi bir oyun sergilemek istediklerini bildirdi. Bu arada Sivassporlu futbolcu ve yöneticilerin, Hasan Doğan'ın ölüm haberinin ulaşması üzerine büyük üzüntü yaşadıkları görüldü.