Beşiktaş Teknik Direktörü Carlos Carvalhal, Atletico Madrid maçı sonrası yaptığı açıklamada, İnönü'de taraftarın desteğiyle turu geçeceklerine inandığını söyledi.
İlk yarıda kötü oynadıklarını söyleyen Carvalhal, "İlk devrede takım gibi değildik. Bu düzensizliğimiz sonrası yaptığımız hatalar sonunda da kalemizde golleri gördük. Ancak 2. yarıda çok farklı bir Beşiktaş izledik. Daha arzulu ve etkili bir takım vardı. Bir gol attık ve belki bir gol daha atabilirdik" dedi.
Henüz her şeyin bitmediğinin altını çizen Portekizli çalıştırıcı, "Şimdi yapmamız gereken tek bir şey var; o da inanmak. Maçtan sonra soyunma odasında konuştuğumuzda herkesin dediği tek şey 'Biz bu takımı eleriz' cümlesiydi. Camiadaki herkesin inanması lazım. Kolay olmayacak ama istediğimizi sahaya yansıttığımız sürece olmayacak şey yoktur. İnönü'de taraftarımızın desteğiyle bu turu geçebileceğimize inanıyoruz" ifadelerini kullandı.
Carlos Carvalhal, Quaresma'yı ikinci yarıda oyundan almasıyla ilgili de "Zaten hocanın görevi saha içinde yanlışlık gördüğü zaman bunu yapacağı bir değişiklikle düzeltmeye çalışmaktır. Ben de bunu yaptım" diye konuştu.
Carvalhal, düzenlenen basın toplantısında, Quaresma ve Veli'ye yönelik gazetecilerin yönelttiği sorular üzerine ise "Size başından itibaren futbolcular hakkında kişisel olarak ne iyi ne de kötü yorumda bulundum. Bulunmayacağım da. Suçu Veli'ye atmak doğru değil" ifadesini kullanarak, tüm oyuncuların takım için mücadele ettiğini söyledi.
(Ligtv.com.tr)
"Şimdi yapacağımız tek şey..."
09 Mart 2012 0:14
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?