Ziraat Türkiye Kupası'nda cezası nedeniyle yarın yapılacak Gaziantepspor maçına taraftar desteğinden yoksun çıkacak Beşiktaş, son dönemde ev sahibi takım sıfatıyla seyircisiz oynadığı 12 resmi maçta 8 galibiyet, 2 beraberlik ve 2 yenilgi aldı.
Siyah-beyazlılar, 8'i Süper Lig, 4'ü de Türkiye Kupası olmak üzere seyircisiz oynadığı bu maçlarda toplam 23 gol atarken, kalelerinde ise 12 gol gördü.
Siyah-beyazlılar, 8'i Süper Lig, 4'ü de Türkiye Kupası olmak üzere seyircisiz oynadığı bu maçlarda toplam 23 gol atarken, kalelerinde ise 12 gol gördü.
Siyah-beyazlıylar, bu sezon ceza aldığı için ligin ilk yarısında Spor Toto Süper lig ve Ziraat Türkiye Kupası'nda birer maçını Antalya Mardan Stadı'nda seyircisiz oynadı.
GAZİANTEPSPOR İLE İKİNCİ KEZ
Beşiktaş, bu sezon Gaziantepspor ile ikinci kez seyircisiz bir maçta karşı karşıya gelecek.
Beşiktaş, bu sezon Gaziantepspor ile ikinci kez seyircisiz bir maçta karşı karşıya gelecek.
Siyah-beyazlılar, ligin ilk yarısında Bursaspor maçında çıkan olaylar nedeniyle aldığı ceza sonrasında Spor Toto Süper Lig'deki Gaziantepspor maçını tarafsız sahada seyircisiz oynamak zorunda kalmıştı.
Antalya Mardan Stadı'nda oynanan karşılaşma 1-1 berabere sonuçlandı.