Bursaspor-Fenerbahçe karşılaşması o kadar tempoluydu ki, tribünde bulunan yöneticiler adeta tenis maçı izliyor gibiydiler. İşte Lig TV'nin kameralarına yansıyan bu ilginç görüntüler.
-video_1-
Sanki Wimbledon'dalar!
30 Ekim 2010 0:54