Kalpar, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, son hafta
taraftarlarının önünde galip gelmelerinin mutluluk verici olduğunu
söyledi.
Üst sıraları zorlamak adına Adanaspor maçına mutlak kazanmak için
çıktıklarını ve galip geldiklerini anlatan Kalpar, "Puan açısından çok
değerli 3 puan. Konum açısından öyle bir yere gelmiştik ki kazanırsak
üstleri zorlayabilecek bir duruma gelecektik, kaybedecek olsak orta
sıralarda oynayan bir takım hüviyetinde olacaktık. Çünkü bu 3 puan bizi o
duruma getirmişti. Maçı kazanarak önemli bir 3 puan almış olduk" diye
konuştu.
Adanaspor maçının geride kaldığını ve deplasmanda Mersin İdmanyurdu
ile 6 puanlık bir maç oynayacaklarını belirten Kalpar, "Bizim 1 puan
önümüzdeki rakiple oynayacağız, yani bu maç da Adanaspor maçı kadar
önemli. Özellikle dış sahada kazanmak gerçekten çok önemli. Hiçbir takım
yenilmez değil. Özellikle bu ligde zayıf güçlü gibi bir ayrım yok. Her
takım her takımı yenebiliyor. Galibiyet serisi yakalamak istiyoruz.
Mersin İdmanyurdu maçından alınacak 3 puan bizi bir adım daha yukarıya
çıkaracak" ifadelerini kullandı.
"Bu ligde köprünün altından çok sular geçer" diyen Kalpar, "Onun için
biz doğru planlamayla iyi çalışarak doğrusunu yapmaya çalışacağız. Bu,
kazanmak adına yapılan çalışmadır. Biz bunları gerçekleştirirsek seri
galibiyetleri de getirir. Adanaspor galibiyetinin ardından Mersin'den
alacağımız bir galibiyet bize çok yakışır" dedi.
Forvet oyuncularının gol atmasının önemine işaret eden Kalpar, şöyle konuştu:
"Forvet oyuncularından ne beklenir, tabi ki gol atmaları. Gol attıkları zaman kazanıyoruz. Forvet oyuncularımız pek fazla gol atamadı, genelde orta saha ve defans oyuncularımızdan goller geldi ancak Adanaspor maçında forvet oyuncularımızın 3 gol atması ve form tutması çok önemliydi. Umarım bundan sonraki maçlarda da bu böyle devam edecektir. Zaten Adiloviç kendini ispatlamış bir oyuncu. Bosna'da çok gol atan bir oyuncuydu. Bundan sonra da daha iyi olması için çalışıyoruz."
Öte yandan Samsunspor, cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Mersin İdmanyurdu maçının hazırlıklarını Nuri Asan Tesislerinde sürdürdü. Teknik Direktör Kalpar yönetiminde çalışan kırmızı-beyazlı futbolcular koşu, 5-2 ve çift kale maç yaptı. İdmana sakat olan Ekigho katılmadı, hafif sakatlığı bulunan Adiloviç takımdan ayrı koşu yaptı.