Osmanlıspor karşısında Galatasaray formasıyla 100. maçına çıkan Yasin Öztekin, 2-2 sona eren maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Yasin Öztekin maçın zor şartlarda oynandığını belirterek, "Hava şartları sıkıntılıydı. Saha zaten çok kötüydü. Biz buraya 3 puan için gelmiştik. 1 puan aldığımız için mutluyum. Osmanlıspor iyi oynadı. İyi ve güçlü bir takım. Mücadele ettik ve bir puanımızı aldık." diye konuştu.
Karşılaşma içinde takım kaptanı Selçuk İnan ile bir pozisyon sonrasında yaşadıkları tartışmanın sorulması üzerine "Sonuçta kaptanımız, her şeyi söyleyebilir." diyen Yasin Öztekin, takım arkadaşı Semih Kaya'nın attığı golle ilgili olarak ise "Semih idmanlarda böyle golleri atıyor. İyi ki öne çıkmış, çok güzel bir goldü." şeklinde görüş belirtti.
Aşağıdakilerden hangisi ilginizi çekiyor?
Kasımpaşa - Beşiktaş maç sonucu ve
özeti
Medipol Başakşehir - Trabzonspor maç
sonucu ve özeti
Fenerbahçe - Gençlerbirliği maçı canlı
skor
"Şampiyonluk için önemli bir puandı"
19 Aralık 2016 0:49