Beşiktaş, Rusya'nın Alania takımıyla deplasmanda oynayacağı UEFA Avrupa Ligi Play-off rövanş maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik direktör Carlos Carvalhal yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı olarak gerçekleştirilen antrenmanın ısınma koşularıyla başladığı, istasyon çalışmalarının ardından taktik ağırlıklı çift kale maç oynandığı bildirildi.
Sakatlıkları bulunan Ersan Gülüm, Bebe , Simao Sabrosa ve 17 Yaş Altı Milli Takımı'na giden Muhammed Demirci'nin antrenmana katılmadığı, sakatlığı bulunan Necip Uysal'ın ise koşu yaptığı ifade edildi.
Beşiktaş, çalışmalarını bu akşam basına kapalı olarak yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Rövanş hazırlıkları sürüyor
22 Ağustos 2011 16:09
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Beşiktaş gruptan nasıl çıkar?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?