Turkcell Süper Lig’in 33.haftasında deplasmanda Beşiktaş’a 2-0 mağlup olan Manisaspor’un teknik direktörü Reha Kapsal karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
-video_1-
"Rıdvan'a çok üzüldüm"
08 Mayıs 2010 1:40
İlgili Haberler
Chicago'dan Beşiktaş'a selam var
Beşiktaş'ta yeni sezon formaları tanıtıldı
Beşiktaş'ın Trabzonspor ile oynaması, Lyon maçını olumsuz etkiler mi?
Fenerbahçe - Beşiktaş rekabetinde unutulmaz Beşiktaş golü hangisi?
11'i nasıl kursam diye uzun süre düşünmek zorunda kalacaksınız