Rangers, hafta içi yaşadığı şoku çabuk atlattı
Hibernian'a 3-0 yenilerek bu sezon ilk kez kaybeden Bursa'nın Şampiyonlar Ligi'ndaki rakiplerinden Rangers, Aberdeen karşısına liderliğini devam ettirebilmak için çıktı. 21. dakikada Miller ile öne geçen Rangers, Weiss ile farkı ikiye çıkardı. İlk 45 dakikada yakaladığı bu üstünlüğü maç sonuna kadar koruyan lacivert beyazlılar, karşılaşmadan 2-0 galip ayrılıp 34 puana yükseldi ve lideliğini sürdürdü.
Rangers şoku atlattı
13 Kasım 2010 20:55