Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, sezon başında taraftarla yaptığı toplantıyı unutmadığını belirterek, "Bugünlerde radikal hareket etmezsek ben bu işte yokum. Akıllı transferler yaparak ilk 7 içinde olacak bir takım yaratmalıyım ve taraftarın güvenine layık olmalıyım" dedi.
Ankaragücü, cumartesi günü yapacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü. Teknik direktör Karaman, antrenman öncesi yaptığı açıklamada, her gün yüzlerce elektronik posta aldığını ve bu mesajlarda taraftarın iyi transferi istediklerini belirttiklerini söyledi. Kendisinin de artık "takım kurtaran teknik direktör" olarak anılmak istemediğini ifade eden tecrübeli teknik adam, "Ben de artık şampiyonluk yaşamak istiyorum ve bu şampiyonluğu neden Ankaragücü'nde yaşamayayım" diye konuştu.
Kulüp başkanı Cemal Aydın ile şu ana kadar 1 kez görüştüğünü ve henüz kendisine yapılan bir teklif olmadığını belirten Karaman, "Başkanımız, benden transfer çalışmalarını başlatmamı isteyerek, gelecek sezon da benimle çalışmak istediğini söyledi, ancak yine de resmi bir teklif olmadı" dedi.
Takım kaptanı Hakan Kutlu'nun Portekiz'de futbolcu baktığını ve 3 futbolcu hakkında olumlu görüş belirttiğini ifade eden Karaman, "Ben de geçen hafta Avusturya ve Belçika'da lig maçlarını izledim. Belçika'da biri santrfor diğeri orta saha oyuncusu 2 futbolcuyu çok beğendim. Şu anda isimlerini açıklamak istemiyorum, ama bu futbolculardan birisinin tribünleri ayağa kaldıracağına eminim" diye konuştu.
Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Fenerbahçe maçının ardından, Norveç, İsveç, Danimarka ve Finlandiya'ya futbolcu bakmaya gidecek.