Futbol kısırdı. F.Bahçe çok iyi oynamadı. G.Saray elinden geldiğince mücadele etti. Kazanan girdiği pozisyonları değerlendiren taraf oldu. İlk 70 dakikada maçın 11'e gelmesi de inanılmazdı ama kazanan Alex farkıyla F.Bahçe oldu.
Santos'un hatası, Kazım'ın inadı G.Saray'a golü erken getirdi. F.Bahçe'nin eski futbolcusu Kazım'ın golü güzeldi de, o hareket yakışmadı. Aykut Hoca da hiç tepki vermedi.. Bravo valla...
SEMİH'TEN SÜPER KAFA
Arena'da G.Saray, 70. dakikaya kadar önemli fırsatlar buldu. İyi de mücadele etti. Ama pozisyonları kullanamadı. Sonrasında faturayı da zaten çok ağır ödedi..
Sonrasında F.Bahçe sazı eline aldı. Önce Alex, adrese teslim bir orta yaptı. Aslında paylaşım kötü değildi. Semih çok güzel geldi topa. Öyle müthiş bir kafa vurdu ki, Zapata kımıldayamadı. Konya'da girdi attı, dün de girdi attı.
İkinci gole gelince. 5 tane uzunun arasında havada asılı kaldı resmen Alex. 50 santim aşağı vursa Zapata alacak. Alex müthiş bir yere, direğin tam dibine indirdi. Adam kalktı, durdu...
MARİFET BOYDA DEĞİL
Benim anlayamadım bir şey var.. G.Saray'da Neill var, Servet var, Gökhan Zan var, Hakan Balta var, Cana var.. Bir de karşılarında Alex ve Semih var.. Ama ikisi de kafa golü attı. Demek ki uzun olmak bir marifet değil..
Derbi maçlarındaki olaylardan sıkıldık artık. Hangi seyirci gelirse gelsin olay çıkartıyor. Tuvaletleri kırıyor. Büyük kiloluk rakı şişesi sahaya atılıyor. El insaf, adam öldürmeye tam teşebbüs. Sonra özgürlük, insan hakları diye kimse konuşmasın.
Pozisyona girmeden kazandı
19 Mart 2011 12:19