Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Vestel Manisaspor karşısında iyi futbol oynayıp sahadan puan veya puanlarla ayrılmak istediklerini belirtirken, takımın başarılı oyuncularından Pancu'yu Türk vatandaşı yapma düşüncelerinin olduğunu söyledi.
Aybaba, yaptığı açıklamada, Vestel Manisaspor'un son haftaların formda takımlarından biri olduğunu, son iki maçını farklı kazandığını anımsatarak, hafta sonu işlerinin oldukça zor olduğunu kaydetti.
Takımın genel durumunun iyi olduğunu dile getiren Aybaba, Ankaragücü galibiyetinin ardından Vestel Manisaspor deplasmanında da alınacak galibiyetin oyuncularına büyük moral vereceğini belirtti.
Aybaba, alacakları galibiyetle üst sıralara yükseleceklerini belirterek, "Vestel Manisaspor karşısında iyi futbol oynayıp sahadan puan veya puanlarla ayrılmak istiyoruz" dedi.
Milli maç arasında Denizli'de düzenlenecek Mehmetçik Turnuvası'na katılacaklarına işaret eden Aybaba, bu turnuvada sakatlığı düzelen, az forma giyen ve altyapıya gönderilen genç oyunculara şans vereceğini bildirdi.
Aybaba, Özlüce Tesisleri'ni çok beğendiğini vurgulayarak, "Özlüce Tesisleri çok iyi bir sistemle yapılmış mükemmel bir tesis olmuş. Hemen hemen her şey düşünülmüş. Bursaspor'a hayırlı olsun. Vakıfköy'ü altyapıya bırakacağız. Altyapı burada çok daha iyi şartlarda çalışacak. Bu durumda biz altyapıdan daha çok isteyeceğiz. Bu da Bursaspor"a artı kazandıracak" diye konuştu.
Bursaspor, genç oyuncuları Volkan Şen, Eren Albayrak, Koray Öztürk ve Zekeriya Topayan'ın sözleşmelerini uzattı.
Bursaspor İkinci Başkanı Osman Çelik, törende yaptığı konuşmada, genç oyunculardan beklentilerinin büyük olduğunu söyledi.
Altyapıdan yetişen oyuncuları bırakmadıklarını ifade eden Çelik, ''Onlar da Bursaspor'u bırakmıyorlar. Genç oyuncularımızın yetenekleri ortada. İleriki zamanlarda Bursaspor'un gücüne güç katacaklarına inanıyoruz. Bursaspor, altyapısına sahip çıkmak zorunda. A takımımızın Özlüce Tesislerine taşınmasından sonra Vakıfköy tamamen altyapıya kalacak'' dedi.
''Geçen gün bir televizyon programında Volkan Şen'in kendisine kulüp bulması istenildiği ve kendisinin gitmediği söylendi. Özellikle Tarsus İdmanyurdu, Volkan'ı ısrarla istedi. Bülent hoca da 'Gitsin' dedi. Ancak ben Volkan'ı aradım, transfer süresi bitene kadar cep telefonunu açmamasını istedim. Kendisi de öyle yaptı. Ankaragücü maçında Volkan Şen'i gördük. Kendisini izlerken, çok duygulandım. Altyapıdan yetişen tüm oyuncularımız Volkan'dır. Gelecekte alttan gelen oyuncularımızın Bursaspor'u daha iyi yerlere getireceğine inancımız sonsuz. Bursaspor olarak elimizde bulunan değerlere sahip çıkmalıyız. Dışarıdan yapacağınız transferler zaten zor durumda olan Bursaspor'un mali yapısını daha da zora sokacaktır.''