Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, İstanbul'da 3 büyük kulüpten birinden 3 puan almanın kendisini çok mutlu ettiğini belirterek, ''Bizim her maçımız final. İlk 11'i kurarken, mutlak suretle gol atmamız gerektiğini biliyorduk'' dedi.
Medyada 'Bu Fenerbahçe'yi herkes yener'' diye bahsedildiğini kaydeden Karaman, ''Ancak büyük takımların ellerindeki kaliteli oyuncularla iyi işler yapacağını düşünüyorum. Golü erken bulduk. Farkı arttırmamız lazımdı. Eksiklerimiz ortaya çıkıyor. Son 10 dakikada her an gol yiyebilirdik. Oyuncularım bundan ders çıkarmalı. Önemli bir 3 puan aldık, fakat bu oyuncularımızı havaya sokmamalı. Soyunma odasında oyuncularıma bu mesajı verdim. Her maç final oynuyorsak, burada alınan 3 puan çok önemliydi'' diye konuştu.
"Oyuncularım bundan ders çıkarmalı"
26 Nisan 2009 2:56