Yenilgide kaleciyi suçlamak yanlıştır. Onur da İzlanda maçında elinden geleni yapmıştır"
Cezası nedeniyle pazar günü Trabzon'da oynanacak maçta kaleyi koruyamayacak olan Volkan Demirel, 3-0'lık İzlanda yenilgisinden sonra ağır şekilde eleştirilen meslektaşına sahip çıktı. "Milli Takım'da isimler önemli değildir. Rengi tektir. Herkes elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışır. Kazandığında forvetler, kaybettiğinde kaleciler suçlanır" diyen Volkan, golü bütün takımın attığını, bütün takımın yediğini söyledi.
Eleştiriler haddini aşmamalı
Volkan İzlanda önünde kazanmayı hak edecek bir futbol oynamadıklarını da ekledi. Yenilgide teknik heyetten, tüm takıma kadar herkesin payının olduğunu belirten Volkan Demirel, "O benim evladım. Volkan'ı kadroya almadıysam onun iyiliği içindir. İleride yine kadroda olacaktır" diyen Fatih Terim'e de mesaj yolladı: Görev verilirse seve seve yaparım. Milli Takım zor bir süreçten geçiyor. Bu takıma sahip çıkılmalı. Küsmek bizim kitabımızda yazmaz.
Kaynak: Fotomaç
"Onur'a yüklenmeyin"
12 Eylül 2014 11:50