Fenerbahçe'nin Kartalspor'u satın aldığı haberine, Bank Asya kulübünden de yalanlama geldi !.. Kartalspor'dan yapılan açıklama "F.Bahçe, pilot takım olarak kullanmak için uzun süredir görüştüğü Kartalspor AŞ’yi satın aldı. Tarafların yaptığı pazarlıklar sonrası F.Bahçe, Kartalspor’a 3,5 milyon Euro ödemeyi kabul etti. Ayrıca Kartal Stadı’nın arkasındaki boş arazinin F.Bahçe’ye geçirilmesi için çalışmalar başladı." şeklindeki haberin gerçeği yansıtmadığı gibi bu yönde hiçbir görüşme dahi yapılmadığı vurgulandı. Açıklamada ayrıca Kartal Spor Kulübü'nün A.Ş. olarak yapılanmadığı da belirtilerek "Kulübümüzün mülkiyetinde de hiçbir gayrimenkul yoktur. Kulübümüzün Samandıra’daki arazi ile de alakası yoktur." denildi.
"Ne AŞ'yiz ne de arazimiz var"
14 Ocak 2009 18:10