Sakaryaspor'la karşılıklı sözleşmesini fesh eden ve Ankaragücü ile anlaşan Murat Erdoğan, kulüpten ve şehirden buruk olarak ayrıldığını söyledi.
Murat Erdoğan, yaptığı açıklamada, yeşil siyahlı kulüple karşılıklı olarak sözleşmesini fesh ettiklerini belirterek, "Dünyanın en güzel insanlarının yaşadığı şehirden hüzünle ayrılıyorum"dedi.
Ankaragücü ile anlaştıklarını ve yeni sezonda bu takımda mücadele edeceğini ifade eden Murat Erdoğan, şunları söyledi:
"Profesyonel bir oyuncu olarak Sakaryaspor'un ve Sakarya'nın gönlümdeki yeri her zaman farklı olacak. Bundan sonra da bu şehirden kopmak istemiyorum. İnşallah Sakaryaspor'da futbol oynamak tekrardan bana nasip olur. Profesyonellik gereği Ankaragücü ile anlaştık. Ancak şehirden buruk ayrılıyorum."