Dalga geçiyorum sanmayın! Başlığa bir daha bakın. Artık G.Saray'la maçı olan takımın futbolcuları böyle diyormuş birbirlerine; haksız sayılırlar mı sizce?
Bakın Antalyaspor'a! 120 gündür kendi sahasında kazanamıyormuş. G.Saray çıkınca karşısına; Güldüler, eğlendiler, arada heyecan yaptılar ve rahatlıkla kazandılar. Üç puan haklarıydı, aldılar. Alkışlar.
Gelelim G.Saray'a; Şimdi Arda şöyle oynadı, Hakan şunu yaptı, Stancu'nun orada ne işi vardı gibi laflara gerek var mı? Önce tabloyu bir bütün olarak getirin gözünüzün önüne. Camiayı bir düşünün hele.
Başlar ayak, ayaklar baş olmuş. Yönetimin varlığı yokluğu belli değil. Kimi istifa etmiş. Kimi küskünleri oynuyor. Kimi de 'Ah ulan ah' diye diye teselliyi kadehlerde arıyor. Şu takımdan bazı futbolcuların fotoğraflarını gösterseniz tanımakta zorlanacak yöneticiler bulunuyor!
İKİNCİ SINIFLAR
Muhalefet üzgün görünümde. Habire toplantı halinde. Çare arıyorlar! Hayatlarında boşluk vardı; onu doldurdular işte. Sürekli çene!
Gelelim futbol takımına; takım kaptanının bir dövülmediği kalmış. Hakaret ediliyor sürekli. Onun da haliyle suratı bir karış tabii. Gülen yüzünden eser kalmamış. Kendini avutamıyor ki, arkadaşlarını nasıl motive etsin?
Futbolcular dünyaya küsmüş. Sokağa çıkmaya çekiniyorlar. İkinci sınıf yabancılar dolmuş takıma. Yenilseler de 'Ne var ki bunda' havasındalar. Bu durumda G.Saray'dan sahiden de iyi futbol ve de galibiyet bekleyen var mıydı? Varsa ne diyeyim ben ona. Beklesin bakalım, ne olacak haftaya.
Müjde! GS ile maç var!
05 Nisan 2011 11:17