Barcelona Başkan Yardımcısı Carles Vilarrubi, Jose Mourinho için ağır ifadeler kullandı.
Katalan ekibinin yöneticisi görevinden ayrılan Jose Mourinho için "bela" derken, "Ayrılması İspanya futbolu için pozitif bir etki yapacak. Söylemem gerekirse Mourinho bir belaydı" diye konuştu.
Villarrubi, Portekizli teknik adamın ayrılmasının iyi olacağını vurgularken, "Gitmesi bana göre İspanya futbolu için iyi oldu. Çünkü olumsuz bir atmosfer yaratıyordu" dedi.
(ligtv.com.tr)
"Mourinho bir belaydı"
21 Mayıs 2013 21:46