Ankaragücü taraftar grubu Anti-X'den anlamlı davranış...
Anti-X'den yaklaşık 50 kişilik taraftar grubu, Van'da 5.6 şiddetindeki depremde yıkılan Bayram Oteli'nin enkazında hayatını kaybeden Japon yardım gönüllüsü Atsushi Miyazaki'nin anısına Japonya Büyükelçiliği önünde toplandı.
Grup, üzerinde Türkçe ve İngilizce olarak ''Atsushi Miyazaki seni unutmayacağız'' yazılı pankartla elçilik binasının önüne geldi. Aralarında küçük çocuklar ve kadınların da bulunduğu taraftar grubu, ellerindeki çiçekleri elçilik binasının önüne bıraktılar.
Taraftar grup lideri Hakan Toka, Japonya Büyükelçiliği Güvenlik Departmanı'ndan Nitamizu San'a, Miyazaki'nin fotoğrafının yer aldığı bir çerçeve hediye ederek, ''Amacımız ne kadar üzgün olduğumuzu göstermek. Ankaragücü taraftarları olarak konuya olan hassasiyetimizi göstermek için buradayız'' dedi.
Taraftarlar, elçilik binası önünde fotoğraf çektirdikten sonra dağıldılar.
Miyazaki'yi unutmadılar
20 Kasım 2011 17:33