Kamp
döneminin ilk etabını Davraz'da sürdüren kırmızı-lacivertli ekip, günde
çift idmanla yeni sezona hazırlanıyor. Teknik direktör Nurullah Sağlam
nezaretinde ısınma koşusuyla başlayan ve açma germe egzersizleriyle
süren antrenmanda, futbolcular dayanıklılık koşusu da yaptı.
Kamp dönemini değerlendiren Teknik Direktör Nurullah Sağlam, Spor Toto Süper Lig'e geçen sezon yükselen bir takım olarak, her geçen gün üzerine bir şeyler koyabilen bir kadro ve oyun kalitesini artırmak istediklerini söyledi.
Takımda
eksik ve sakat futbolcu bulunmadığına dikkati çeken Sağlam, ''Kamp
döneminde her şey planladığımız gibi devam ediyor. Son olarak babasının
rahatsızlığı nedeniyle katılamayan Josef Boum'da dün itibariyle kampa
katıldı. Çalışmalarımız tam kadro devam ediyor. Artık ortama adapte
olmaya çalışıyoruz. Çünkü çok uzun bir süre ara verdik. Ligin renkli
takımlarından biri olarak sahne almaya çalışacağız'' dedi.
Sağlam,
Davraz kampının ardından Slovenya'da kamp yapacaklarını ifade ederek,
''23 Temmuz'da ikinci etap kamp çalışmalarımız Slovenya'da olacak.
Slovenya'da hazırlık maçları ağırlıklı bir programımız var. Daha sonra
Türkiye'ye dönerek düzenlenecek olan bir turnuvaya katılmayı
planlıyoruz'' diye konuştu.
Transfer komitesinin çalışmalarına devam ettiğini anlatan Sağlam, şunları söyledi:
''Eksikliğini
duyabileceğimiz bir iki mevki var. Ama çok aceleci davranmak
istemiyoruz. Özellikle yapacağımız transferler net olsun istiyoruz.
Mevcut kadroda sadece alternatif sorunu olacak belli mevkiler var, o
alanda transfer çalışmalarımız yoğunlaşıyor. Dolayısıyla mevcut
kadromuzla da iyi şeyler yapabilecek bir takım konumundayız. Transferler
için isim söylemek çok doğru olmaz. Bize çok kolay sürede uyum
sağlayabilecek tarzda, takımın özellikle belirli noktada eksikliğini
giderebilecek oyuncular düşünüyoruz.''
Sağlam, 2015 yılına kadar sözleşmesi devam etmesine rağmen kampa mazeret bildirmeden katılmayan Spas Delev'in sorununu bilmediklerini, kulüp yönetiminin bununla ilgili açıklama yapacağını kaydetti.