Bank Asya 1. Lig'in yeni ekibi Manisaspor, Alman ekiplerinden Ingostadt'dan Fatih Baydemir ve Fenerbahçe'den Güven Güneri ile sözleşme imzaladı.
Tarık Almış Spor Tesisleri'nde düzenlenen törende konuşan basın sözcüsü Zeki Ayaydın, gençleştirme operasyonunda iki yetenekli oyuncuya daha imza attırdıklarını belirterek, Güven ve Fatih ile 3'er yıllık sözleşme imzaladıklarını kaydetti.
Ayaydın, ''Yeni sezonda genç bir takım izleyeceğiz. Genç, dinamik, mücadeleci futbolcularımızla şampiyonluğa oynayacağız. İki futbolcumuzun transferi Manisa'ya hayırlı olsun'' diye konuştu.
19 yaşındaki Fatih Baydemir, Türk ve Alman Genç Milli Takımlarında forma giydiğini belirterek,
''Hedefim (A) Milli formayı giymek. Çok genç bir kadromuz var. Manisaspor'u yeniden Süper Lig'e çıkarmak için elimizden geleni yapacağız'' dedi.
Fenerbahçe'nin alt yapısından yetişen 21 yaşındaki Güven Güneri ise ellerinden gelenin en iyisini yaparak Manisaspor'u Süper Lig'e çıkaracaklarına inandığını kaydetti.
Bu arada, yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Manisaspor'da futbolcular, Özel 8 Eylül Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti.