Beşiktaş'ın orta saha oyuncusu Tolgay Arslan Trabzonspor maçı sonrası beIN SPORTS'a konuştu.
Arslan, "Ülkemiz zor zamanlardan geçiyor. Galibiyeti bizi koruyan askerlerimize armağan ediyoruz. Allah onların yardımcı olsun. İyi maç çıkarttık. Bugün Quaresma ve Pepe yoktu. Takım olarak oynayınca iyi iş yapıyoruz. Üç puanı hak ettik. Mücadeleye girmeyi ve topu öne taşımayı seviyorum. Takımın askeri olmaya çalışıyorum. Bugün hep birlikte hareket ettik. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum" dedi.