Kayserispor'un, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüğü Avusturya kampı sona erdi. Avusturya'nın Kapfenberg şehrindeki Loipersdorf Oteli'nde 18 Temmuz'da kampa giren sarı-kırmızılı ekip, kamp çalışmalarını tamamlayarak Türkiye'ye döndü.
Teknik direktör Şota Arveladze yönetiminde çalışan Kayserispor, kamp süresince 4 hazırlık maçı yaptı. Hazırlık maçlarında Kapfenberg'i 1-0, Hannover 96'yı 2-0 ve Kazma Sporting Club takımını 5-1 yenen sarı-kırmızılı takım, Korona Kielce takımı ile de golsüz berabere kaldı. Kayserispor, lig için hazırlıklarına yarından itibaren Kadir Has Tesisleri'nde devam edecek.
Kayserispor yurda döndü
01 Ağustos 2010 16:36