Kayserisporlu futbolculara 2 gün bayram izni verildi.
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, yaptığı açıklamada, bugün bayram izni verilen futbolcuların, pazartesi günü Kayseri'ye geleceklerini ve Gençlerbirliği maçının hazırlıklarına devam edeceklerini söyledi.
Hurma, "Gençlerbirliği ile Ankara'da yapacağımız maçın hazırlıklarına pazartesi günü Kadir Has tesislerinde devam edeceğiz. Kadromuzda belindeki sakatlığı nedeniyle ameliyat olan Koray dışında eksiğimiz yok. Koray, 5-6 hafta oynayamayacak. Hedefimiz, Gençlerbirliği'ni Ankara'da yenerek 3 puan almak" dedi.