Kayserispor, ikinci yarının ilk haftasında deplasmanda Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor. Karpuzatan Tesisleri'nde Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde yapılan antrenmana sakatlıkları devam eden Bülent Bölükbaşı, Gökhan Ünal ve Erdal Güneş katılmadı. Sarı-kırmızılı takımda cezalı olan Toledo ve Fatih Ceylan da Trabzonspor maçında forma giyemeyecek.
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam, ikinci yarıya iyi bir başlangıç yapmak istediklerini söyleyerek, hiçbir maçtan önce takımdaki eksikliklerin arkasına sığınmadıklarını, ellerindeki en iyi kadroyu sahaya sürerek iyi bir sonuç alacaklarını belirtti. Trabzonspor ile kendi seyircisi önünde zorlu bir maça çıkacaklarını anlatan Sağlam, "Elimizdeki en iyi kadroyu sahaya süreceğiz. İkinci yarıya iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz" dedi. Daha önce Kayseri Erciyesspor ile ilgili yaptığı açıklamalar tartışmalara neden olan Sağlam, artık bu konuyla ilgili konuşmak istemediğini ifade etti. Kayseri Erciyesspor'un kümede kalmasını dilediğini belirten Sağlam, şöyle konuştu: "Bu tartışmalara son noktayı koymaktan bıktık. Artık konuşmak da istemiyoruz. İnsanlar kafalarından birşeler uyduruyor, sonra biz temizlemeye çalışıyoruz. Biz Kayseri Erciyesspor'u seviyoruz. İnşallah kümede kalırlar. Bu konuyla ilgili söyleyeceğimiz son şey budur."
Kayseri Trabzon'a bileniyor
23 Ocak 2007 19:40