Kayserispor, bu hafta kendi evinde Gençlerbirliği Oftaş ile yapacağı maçtan 3 puan almak için hazırlanıyor.
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, yaptığı açıklamada, Gençlerbirliği Oftaş karşılaşmasında taraftarların tribünleri doldurmalarını isteyerek, şunları söyledi:
''Bu sezon, kendi sahamızda yaptığımız karşılaşmaları, Galatasaray beraberliği dışında tamamını kazandık. Gençlerbirliği Oftaş karşılaşmasını da kazanmak için çalışmalarımız sürüyor. Sakatlığı süren Ragıp ve Koray dışında bir eksiğimiz yok. Taraftarımızın tribünleri doldurmalarını ve takımlarını desteklemelerini istiyoruz.''
Hurma, Kayserispor'un ligde kalan 4 maçta en az 10 puan toplamayı hedeflediğini de ifade etti.
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, yaptığı açıklamada, Gençlerbirliği Oftaş karşılaşmasında taraftarların tribünleri doldurmalarını isteyerek, şunları söyledi:
''Bu sezon, kendi sahamızda yaptığımız karşılaşmaları, Galatasaray beraberliği dışında tamamını kazandık. Gençlerbirliği Oftaş karşılaşmasını da kazanmak için çalışmalarımız sürüyor. Sakatlığı süren Ragıp ve Koray dışında bir eksiğimiz yok. Taraftarımızın tribünleri doldurmalarını ve takımlarını desteklemelerini istiyoruz.''
Hurma, Kayserispor'un ligde kalan 4 maçta en az 10 puan toplamayı hedeflediğini de ifade etti.