Turkcell Süper Lig'de devre arasından sonra ilk galibiyetini Kocaelispor karşısında alan Kayserispor'da moraller yerinde.
Devre arasından sonra Gençlerbirliği'ne yenilen, Sivasspor ve Galatasaray ile berabere kalan Kayserispor, ikinci yarıdaki ilk galibiyetini deplasmanda Kocaelispor karşısında aldı. Sarı kırmızılı ekibi Mehmet Topuz'un iki golü galibiyete taşıdı. Son haftalarda durgunluğu nedeniyle eleştirilen takım kaptanı, biri penaltıdan iki golüyle takımını galibiyete taşıdı. Kulüp Basın Sözcüsü Yücel Şahin, Kocaelispor maçının zor bir karşılaşma olduğunu, ancak 3 puanla sahadan ayrıldıkları için mutlu olduklarını ifade etti.
Deplasmanda aldıkları galibiyet ile takımda morallerin yerinde olduğunu belirten Şahin, şunları söyledi:
''Kocaelispor deplasmanı bizim için zor bir maçtı. Ancak, bu maçtan galibiyet ile ayrıldık. Bunun mutluluğunu yaşıyoruz. Şimdi önümüzdeki Bursaspor maçına bakıyoruz. Adana'da oynayacağımız bu karşılaşmaya da en iyi şekilde hazırlanacağız. Bursaspor'dan da 3 puan alarak çıkışımızı sürdürmek istiyoruz.''
''Kocaelispor deplasmanı bizim için zor bir maçtı. Ancak, bu maçtan galibiyet ile ayrıldık. Bunun mutluluğunu yaşıyoruz. Şimdi önümüzdeki Bursaspor maçına bakıyoruz. Adana'da oynayacağımız bu karşılaşmaya da en iyi şekilde hazırlanacağız. Bursaspor'dan da 3 puan alarak çıkışımızı sürdürmek istiyoruz.''
Şahin, bugün izinli olan takımın yarın hazırlıklara başlayacağını sözlerine ekledi.