Kayserispor'un Antalya Belek'te bugün kamp çalışmalarına başlayacağı bildirildi.
Kayserispor Kulübü Basın Sözcüsü Yücel Şahin, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ikinci yarıya Antalya Belek'teki Gloria Verde Otel'de kamp yaparak hazırlanacaklarını belirterek şunları söyledi:
''Bugün başlayacak olan kamp çalışmalarımız, 2 Ocak'a kadar sürecek. Futbolcularımız öğleden sonra otelde toplanacak. İlk antrenmanı bu akşam Gloria Verde Otel'in tesislerinde yapacağız. Fenerbahçe ile 6 Ocak'ta yapacağımız kupa maçı hazırlıkları için de 2 Ocak'ta Kayseri'ye döneceğiz. Omuzundaki kırık iyileşen Iglesias, Belek kampına katılarak çalışmalara başlayacak.''
Yücel Şahin, futbolcu transferi için aceleci olmadıklarını da kaydederek, ''Antalya'da bazı gurbetçi futbolcuları izleyeceğiz. Sırf transfer yapmış olmak için transfer yapılmayacak. Kadromuza güveniyoruz. İkinci yarıyı da yine ilk 5 içerisinde bitirmeyi hedefledik'' diye konuştu.